internet.

har fått igång internet nu igen så nu blir det nog ite mer uppdateringar tror jag:)
är faktiskt inte bara nackdelar att inte ha internet. men samtidigt som de är smidigt att ha det så är det avslappnande att inte ha de.
men men iaf nu har vi det.
och snart om några dagar kommer de nog bilder på vårat nya place :)
är nog snart toppen nöjd hihi.
nu är man inne på vecka 2 med shakes + lite annat men inget fika eller något sådant.
de känns bra.
på torsadag börjar jag träna med andrea oxå bodypump de ska bli gött att röra sig lite. lär vara död otränad som man ändå är men what the hell de ska ju börjas ngn gång ändå.

Måste skryta lite och säga att jag mår så jä*la bra just nu.
allting känns toppen nästan allt iaf.
1% som känns kasst men de får man ta.
bara hoppas på de bästa på den delen oxå,
jag verkligen älskar vår nya lägenhet jag har världen bästaste pojkvän och den underbaraste av underbaraste tösen.
och min sötnos rufus.
jockes nya jobb funkar perfekt.
allt är bara åhh.
man vaknar och är glad underbart.
tack tack tack!



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0