Älskade Milly 1 år,  Milly vet inte vart m...

img_7770 (MMS)

Älskade Milly 1 år,  Milly vet inte vart man ska börja du ger mig så otroligt mycke varje dag som går, du gör mig stolt, du leker med mitt tålamod, du gör hyss, men du gör mig mest glad lycklig, vi skrattar åt dina hyss och tokerier, för varje dag som går märker vi hur du blir mer och mer en egen person med egen personlighet,  Mitt älskade barn du ska vet hur mycke vi älskar dig! Att en timme utan dig känns som ett år.  Vi har haft dig hos oss i våra armar i ett år, du har verkligen. Lärt oss det bästa i livet.  Så här sitter vi ett år rikare 14897 bilder rikare och det bästa av allt varje dag som gått har jag spenderat på något sätt med dig!  Och det är det som betyder mest av allt!  Grattis Milly på din 1 års dag


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0