♥ regn♥

skönt med regn fast ändå inte långtråkit blir de.
men men lite tidsfördriv finns de ju,.
smider planer och planerar kollar och justerar mycke nu.
många frågetecken i huvudet om framtiden.
och vad jag ska göra med den.
just nu längtar jag hem till min familj sätta oss i soffan och kolla på någon film ihop.
film tips inför kvällen mottages tacksamt.
enda fördelen med regn man slipper skämmas för att man inte är ute ..
inväntar även svar från läkaren om mitt blodvärde, hålltummarna att de höjts sen sist.
för där gick man runt med ångest för att man va trött och inte orkade umgås och ta med milly ut på äventyr. så handlade det om blodvärdet.
men men känner mig piggare iaf.

back to work.!

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0