överdriven höger tvingad till vänstern?

politik?
öh nej
problem med att vara extremt överdrivet högerhänt och just nu tvingas göra allt med vänster
klaga
oja eller inte
klaga gjorde jag i torsdags då ett besök på borås lasarett va ett måste
hade så ont så jag inte viste vart jag skulle ta vägen.
tog ändå medicin som borde gjort mig dåsig och tagit bort smärtan
min underbara fader ringde och pratade med mig under tider vi åkte till akuten
hade sådan panik
har faktisk aldrig känt sådan smärta förut och då har jag ändå fött barn.
väl där inne bönade jag grät jag och verkligen önskade de skulle ta av gipset
men ikke
3 timmar tog de för idioterna rent utsagt att komma fram till att
läkaren kände på gipset och sa allt va bra.
hm
tvingade han ta av gipset då de vrängt sig
har nog aldrig gråtit så mycket de gjorde så ont
blått och extremt svullet tog han på de skrek jag för de gick inte röra utan de gjorde ont.
men de såg ju bra ut som han sa igen..
hm bra haft gips i 4 dagar och kan inte röra min handled vilket jag kunde vid gips bytet i tisdags
hm..
sköterskan borde man anmäla hon tryckte och drog i armen  trots gråt skrik och värk så kroppen skakade.
humant?
ja något så otroligt
NOT

4timmare senare ett halvt nytt gips och på g hem får jag första smärt stillande

vilken frihet
jaja nog om de
igåt taco med lina och daniella
mycke trevligt

idag
filmkväll med rebecca o mattias
hur trevligt dom helst
stor helger ja tack =)


vänner familj
underbart
livet leker


Nu är jag din, och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.


när jobbiga stunder tar över se de som som en prövning
på om de är hållbart eller inte,
är de värt de då blir man starkare ihop.
är de de inte ge inte upp man klarar sig alltid.
♥♥


man inser mer dag för dag
vad som är värt att fortsätta eller inte.
vart man faktiskt ska ta farväl.
man har faktisk egna känslor och tankar





vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0