hemlängtan eller bara en längtan ?

sedan den 22: dec har vi knappt varit hemma något vidare,
vi har varit i smögen och i jönköping och jag msåte erkänna,
jag trivs här på ett sätt med folket man lärt känna m.m
men samtidigt nu så längtar jag hem "jkpg"
tror de är för att där är mina dagar full späckade för man vill hinna träffa alla,
jag känner mig jätte elak som inte hinner träffa alla jag vill bäde här hemma i asås och i jkpg.
jag vill träffa alla helst nu med en gång.
men men nu är de beslutat de blir en tripp till jkpg igen,
åker upp imorgon och hem på lördag då milly är bjuden på kalas hos söta wilma :)
idag har jag och sussi gjort naglar på euronail och sedan åker vi och kollade hockey.
mycke trevligt. :)


så alla vänner
saknar er!


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0