vinst chansning fundering

vart ju som sagt på hockey i eftermiddag/kväll vinst blev de för dem, :)
funderat en massa inför detta med att plugga undra om jag kommer ställa för mycke krav på mig själv för de ska funka?!
men samtidigt gör jag de inte nu så kommer jag kanske aldrig ta tag i det?
jag vill ju faktiskt komma någon vart,
göra något som jag tycker är roligt och intressant,
och kan brinna för,

men tre kurser där ja vet jag kan få hjälp med och att jag kan få hjälp så jag kommer klara de,
gäller ju bara tro på sig själv en smula eller rätt mycket,

skaffade "kort"  på nya gymmet idag :) hoppas de blir bra. men de tror jag nog de blir.

så nu är de enbart att försöka få tag i lägenhet
jag önskar med allt jag har att vi hittar någon lägenhet vore hur underbart som helst,

och att jag kommer ha tid till att övningsköra och ta körkortet samtidigt som allt annat ska hinnas med,

men som prio 1 är de faktiskt att ta hand om min sötnos här hemma.
hon jag lever för.



allting löser sig
det gäller och se framstegen.

visst gör bakslagen ont men man lär sig av dem.!


vad ni tycker
Postat av: Liina

Se möjligheterna och framtiden,.. haka inte upp dig på hindren i vägen... dom kan alltid övervinnas!

2011-01-16 @ 23:30:18
Postat av: Sofie - Mamma till Elvin

har du träningskort på två ställen nu? varför då? puss

2011-01-17 @ 08:39:29
URL: http://soooofiejohansson.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0