ni vet den här...

känslan att man ibland vill gå tillbaka till de som varit man längtar till tiden som var förr.
inte för man ångrar något av de man har nu, men lite som min hemlängtan jag hade i julas.
14 dagar och nej tack ja bor kvar där ja bor,
men iaf den känslan när man längtar man tänker sig tillbaka, just nu ett tag har ja tänkt längtat till festerna som man haft och varit på. allt festande överlag.. ibland längtar jag tillbaka som bara den.
men tanken på att bli jätte full och tro man är störst bäst och vackrast, den skrämmer mig.
jag gillar gå ut ta en cider eller liknande dansa som aldrig förr.
jag mår inte bra av alkoholen, lukten kan ibland få mig att få mig att känna ånger.
den har gjort så man uttnyttjat kärlekar, eller sagt saker man kanske kännt just då men dagen efter så va de faktiskt inte just så starkt man kände de.
vet att man inte ska ångra sådant som en gång fått mig att le, och de gör ja inte heller.
för 99 % av gångerna har ja haft väldigt skoj!


och snart ska jag upp till jönköping och jag ska gå ut med mina vänner där!
för en del av dem saknar jag så in i norden!
så vi ska gå ut och skaffa nya minnen
precis som man gör varje dag :) ♥

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0