vilken tur

vilken tur i oturen att jag råkade slinka in på just den bloggen nu ikväll.
har inte haft en tanke på en av presenterna jag köpte till milly på babybarn mässan.
en jätte fin klänning från lundmyr of sweden.
som jag helt hade glömt bort den låg i en av påsarna som en av stolarna låg i och nu ikväll så råkade ja hamna på en blogg där en liknande klänning visades.
så nu ska den presenten letas fram så den kan användas.

igår vart man en sväng i ullared mycket trevligt.
DE lät som en anka
och jag tror inte du får nummret nu när du gjorde så där!
vart citat av dagen.

hittade uvdräkt och bikini till fröken iaf, och lite kläder till mig.
de vart rejällt utplockat men man får ändå med sig en del.
köpte mig en digitalkamera
rosa liten sötnos!
äntligen. visst ja har systemkamera kan kännas onödigt att köpa en till men denna går ha med på små saker.
där man kanske inte orkar ta med den större.
det blir riktigt fina bilder med den oxå.


imorgon ska vi ner på en fika på stan sen gå och köpa några grejer,
hoppas på sol så vi kan cykla ner.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0