som jag hade dig förut

så fin låt.

just den låten förklara så mycket just nu.
sedan får det tolkas hur de vill.
idag har jag och milly tagit oss en promenad och fika med en ny trevlig bekant :)
riktigt trevligt var det.
har ett grymt gotte sug nu ikväll men inte ska inte ge efter.
ska göra mig lite hallon snart tror jag.
med kokos och lite vaniljpulver.

gud vad jag älskar hösten!
jag avgudar den.
alla färger och all insperation till höstpyssel och allt sådant.
imorgon ska jag och milly ut och traska i skogen fota och samla på oss saker och göra
collage.
samt köpte jag två fina album på maxi härromdagen som hon ska få sätta in grejer i.
ska bara få tag i självhäftade plast så man kan plasta sidorna när hon grejat med dem.
hon kommer tycka det är riktigt skoj då allt hon just nu vill göra är att måla hela tiden.

nu blir de idol sedan plugga lite till måndags provet:)


vad ni tycker
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Men vaddå det spelar väl ingen roll om dom är lite förhöjda bara, en förhöjning hur stor den än är är ju ett tecken på att något är fel. Jag känner likadant med Jadie för ena provet visade en liten förhöjning men bara för att biopsin inte visade något så har hon inte det :/ men hon får ju iaf glutenfritt både hemma och på dagis nu men det känns som att dom inte bryr sig ett skit egentligen :(

2011-10-08 @ 00:10:12
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0