inte så ofta längre

tiden finns inte längre att sitta vid datorn eller liknande och eftersom blogg.se appen inte vill funka på min mobil så blir det inte mycket inlägg här.

men milly har hunnit fylla två år :)
och pratar och lever rövare här hemma,
det är en underbar tid att få uppleva.
imorgon väntar en familjedag för oss!
kan inte bli bättre.
skolan är slut för denna terminen, dock slutade det inte som jag önskat men när stressen tar överhand så gör den. då måste man se till sig själv.
jag är ändå väldigt stolt.

jag har bland annat fixat körkortet detta halvåret och varit den bästa mamman jag kan vara åt milly <3


nu ska jag leva utan stress finns ingen anledning att stressa fram i livet!
bättre fylla livet med liv och lycka!



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0