toaletten som gäller nu ;)

Sedan förra veckan är det toaletten som gäller för milly på dagarna, hon har istort sätt slutat helt med blöja, på dagarna. det är bara vid längre åkturer eller när man vet de inte ska vara nära till toalett som blöjan är välkommen på.
Hon har gått då och då utan blöja men nu i måndags förra veckan så kom det på morgonen att hon behövde kissa så satte henne på toaletten och vips så va de klart, och efter de har blöja inte varit ngt alternativ. :)
sedan att vi har bumboos toalettsits som gör att hon kan sitta stadigt och bekvämt gör det hela ännu bättre.

man blir så stolt över dessa saker.
samtidigt som man verkligen inser hur stor hon börjar bli.
Hon kan verkligen få en att skratta och ibland vilja gråta med sina hyss och denna lilla trots som börjat komma.
Men mest av allt får hon mitt hjärta att slå dubbla gånger av denna kärlek jag känner..
Att jag saknar henne när hon är på dagis, jag tänker på henne samtidigt som jag vet att hon verkligen trivs på dagis och har det underbart med sina vänner.
Precis soom på kvällen när hon somnar så vill man bara väcka henne för att få en extra stund till med henne.
Det är verkligen äkta kärlek.!

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0