Kalas förberedelser

Igår och idag har jag bakar massor av mini muffins närmare 140 st ;)
Av dessa är 100 gjorda idag. Riktigt avslappnande!
Hailey har gymat och suttit och hejjat på,.,
Milly är helt exalterad över att hon ska få ha ännu mer kalas, eftersom hon firades i helg som var oxå,.,
Som hon sa idag, mamma man kan tro jag fyller lika gammal som dej så många kalas jag har ;) tackarrrr!

Ikväll har jag även gjort dopinbjudningar och gjort i ordning dem så de bara är och skicka iväg dem,.
Effektiv dag, så nu är man helt slut,!

Imorgon önskar vi sol så man kan få njuta riktigt ordentligt!
För 3 år sedan va de strålande solsken och man hade redan hunnit bli brun och fått ränder efter linnet!
Ge mig sol och massa d-vitamin <3


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0