Det stårt stilla

Det står stilla i utredningen om värken i millys ben. Vi har tagit prover i två omgångar nu hon har inte leukemi och inte remautism, alla vitaminer och allt sådant ser bra ut. De har börjat spåna i om de kan vara förstoppning som orsakar de med kommit fram till att de är de inte. De har tagit nya prover idag för att kolla glutenintolerans och nivåerna på selen i kroppen. Jag känner mig hjälplös, jag kan ge henne tröst massage varma handdukar på benen, men jag kan inte tabort värken och inte heller säga till henne vad den beror på. Vid dagens provtagning hade hon fått emla och den visade tydligt att den hade tagit bra men sköterskan visade milly nålen och milly fick panik och va ledsen och helt förkrossad. Jag grät Hailey grät och jocke satt med Milly i famnen. Det är fruktansvärt tufft att inte veta vad de beror på. Vi bestämde att milly skulle gå åka tll leksaksaffären och välja en leksak hon ville ha för hon var så duktig. Hon valde en dockstol och är helt överlycklig. Vi hoppas på att proverna idag visar något så vi har ngt att gå på, självklart vill jag inte att mitt barn ska vara sjukt på något sätt men hellre att man vet vad man ska göra och kan göra för henne än att hon ska behöva gå med värken i sina ben.

Mitt älskade lilla hjärta
 
<3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0