Något som får

En att smälta måste vara dessa små saker som höjer vardagen med många meter!

Igår tittade haileys första tand igenom tandköttet. Den har varit där under och fullt synlig sen hon föddes men nu kom den igenom på riktigt,.

Idag har månprinsessan bjudit på massor av leenden,. Man bli så varm i hjärtat <3

Millsan använder nu mera bara blöjor på natten och om vi ska iväg där det inte finns toalett i närheten,. <3

Men det som verkligen får mig till tårar av glädje är kärleken som Milly ger Hailey.

Idag på morgonen så låg Milly och kikade barnkanalen medans jag låg och ammade Hailey, Milly pussar Hailey på huvudet och säger det är min älskling jag älskar henne mamma!

Mina fina töser <3


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0