Träning, föräldramöte, amning

För andra morgonen i rad denna veckan åkt iväg till gymmet, Riktigt skönt att få de gjort på morgonen så man har hela dagen framför sig, och det bästa av allt, Man mår så jäkla bra efteråt.
mer tålamod, mer klar i huvudet och kroppen känner sig piggare. Sen är de alltid bra att ha någon att träna med så går de hela fort och man peppar varann. Samtidigt som man kan ventilera sig om allt och ingenting. Helt perfekt.
när jag hämtade milly idag från förskolan va hon så trött så hon la sig i sängen och frågade om hailey fick ligga på hennes arm vilket hon självklart fick, så på mindre än någon min så somnade dom båda. Så underbart att se dem tillsammans syskonkärleken som bara glittrar i deras ögon. Man blir så lycklig av dem.
senare så skulle jag åka på föräldramöte så milly och hailey skulle åka till sin farmor under tiden. De va första gången Hailey va bort lämnad till någon annan än jocke. Seperationsångest delux men jag vet dem har/hade det bra där.
Nu är det iaf beslutat att milly ska börja stora avdelnignen efter sommarn. Hon längtar som en tok, så det kommer bli perfekt.

Sedan mitt stora problem!
Amningen. jag blir tokig. Det funkar riktigt bra men samtidigt så känner jag mig lite klar med det ,men jag vill inte missa amning bara för att. Hailey varvas med ersättning och amning, hon trivs med båda men behöver mycket närhet. Så fort jag tänker tanken att nu slutar jag amma så vill hon ammas mer och när jag lägger de på is så kan hon verka tveka om hon villa ammas eller få flaskan. ;)
så någon som har tips på hur vi ska göra?
jag vill ju ge tösen det bästa <3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0