Välkommen hem

Välkommen hem Doris!
idag har vi välkomnat ännu en tös till vårat girlpower och jocke gäng.
en volvo v40.
milly är toltalt kär i bilen och vill åka den till dagis imorgon hela 200 meter.
men efter mycket pratande så betämdes de att Doris måste ha sovmorgon och jag och milly ska gå själva till dagis imorgon.
och på fredag ska vi försöka bada lite...

de här med bil för mig innebär en enorm frihet.. körkortet har jag haft ett år men nu ska jag bli fri på riktigt.
kunna sätta barnen i bilen och bara åka om jag vill.
så imorgon ska jag ta Doris och åka köpa lite pimp till henne. En rosa rattmuff och lite andra rosa detaljer. det ska synas att hon är min.!

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0