Shopping sömnlös egentid

Igår kan man säga att shopping va det största målet, så galet roligt va de. Både Milly och Hailey har nu en hel del nytt i sina sommar garderober. De hade fått in sjukt fina bodys och bodysuites i stil med molo. Det bästa av allt de fanns på båda avdelningarna så Hailey fick en body och Milly en klänning. Syskonmatchning när den är som bäst.!
Till mig blev de en ny mascara och lite got2be produkter;)

Dock så märkte man på Hailey att antingen va en rejäl förkyldning på gång eller så har hon allergi, hon nös och hennes ögon är röda och ena ögat rinner, så får se hur det ska bli med de hela.

Idag åker vi iaf upp till kusinens konfirmation och åker hem ikväll, så imorgon har jag bokat in mig på egentid, jag ska prova på ögonfransförlägning, de ska bli riktigt spännande och se hur de kommer se ut :)


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0