Träning amning och egentid

Äntligen har jag kommit igång med träningen, det är så sjukt skönt! Förut när jag tränat har man känt att de är skönt just då men man har inte längtat efter att gå till gymmet eller att gå på ett pass! Det gör jag nu,! Jag längtar till nästa gång varje gång jag är påväg där ifrån! Jag har bestämt att jag ska försöka träna 4 gånger i veckan! Det är skönt egentid, där jag kan få ut alla känslor och tankar man haft under dagen! Även lägga all fokus på mig själv under just den tiden, för jag vet att barnen har det väldigt bra hos sin pappa!

Det märks att kroppen mår bra av träningen och att man ändrat kosten, för
Amningen har kommit igång igen, rejält! Hailey är mer nöjd och jag kan verkligen se en förändring på henne, från att inte alls vara nöjd av att ligga i Gym och "leka" till att kunna leka i gymmet och rulla runt och greja långa stunder <3


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0